Tuesday, September 21, 2010

Software Program Melayari Internet 3G Secara Percuma / Free !

Bingung nak beli reload hari-hari atau seminggu sekali bagi yang guna internet prepaid?.. Apa lagi kalau yang bayar bulan-bulan... apatah lagi yang hanya 'menumpang kasih' internet orang lain punya.. malulah.... OK.. disini saya nak bongkarkan satu penemuan terbaru bagaimana anda boleh buat koneksion kepada jalur lebar yang ada di atas rambut anda sekarang ini secara percuma..... Percaya tak anda kalau di sekitar anda ujudnya jalur-jalur dan maklumat-maklumat matriks internet???? nak conect??? Senang ja....

Barang-barang yang diperlukan... Simkad 3g yang tak ada 1 sen pun dalamnya, yg penting hidupppp.. Satu software khas (ada tempat saya), dan panduan setup, serta satu pek Ali Cafe.. Buat seting dalam 5 minit saja sambil minum kopi... selepas itu.. layarilah internet itu dengan PERCUMA sampai anda TUA... hahaha
InsyaAllah.. setup program ini selamat dari di ganggu oleh mana-mana pihak!

Saya telah berusaha keras dan mengambil masa yang panjang untuk menyiapkan dan melengkapkan dengan 'sesimple' mungkin supaya setiap langkah ini mudah difahami oleh anda. Berbanding dengan pelaburan, tenaga dan komitmen saya kepada program ini, ia hanyalah sumbangan beberapa sen anda kepada saya setiap hari dalam setahun.

Harga asal: TAK TERNILAI! Tak tercakap..

Harga difikirkan oleh saya pada awalnya: RM 220

Harga diturunkan: RM 150

HARGA PROMOSI: RM100 SAHAJA

PROMOSI BULAN SYAWAL: RM50 SAHAJA

Sempena Syawal mulia ini, dengan penuh insaf dan sedar diri, saya tawarkan harga promosi terakhir 50% ini kepada sebilangan orang sahaja lagi.

Jadi cepat dapatkannya!

Masih menunggu? Tunggu hingga harganya naik lagi?

Bertindak bijak.. beli sekarang!



Dapatkan sekarang!!



Semoga berjaya!

De' Amsun Al-Ayubi (Hamsun Bin Masan)

Nota: Cepat sebelum terlambat!

Nota lagi: Saya akan menaikkan harga program ini pada bila-bila masa.

Nota lagi gila: Rugi tak beli! Tak beli rugi! Tak rugi beli! Belilah yer. TQ..



RM 50 SAHAJA



Sesiapa yg berminat, boleh lah hantar email ke red2050@gmail.com

atau msg dalam FB saya ini.. TQ



Atau bagi yang mahu menempah melalui Online Banking,

sila Transfer ke no akaun berikut:



10020072116521 CIMB BANK

10050078459522 CIMB BANK

atas nama = HAMSUN BIN MASAN



PERCUMA... JIKA ANDA MEMBUAT TEMPAHAN SEKARANG,

saya akan berikan BONUS program HACKER untuk crack Password

wireless, streamx, wifi, dan sebagainya... (Program Pro- Hackers)



CEPAT SEBELUM TERLAMBAT - SILA EMAILKAN BUKTI PEMBAYARAN ANDA ATAU TRANSACTION NO.

ke alamat email saya red2050@gmail.com

Jaminan WANG DIKEMBALIKAN jika Tidak Berkesan!!!
| More

Related Posts by Categories



Widget by Hoctro | Jack Book

1 comment: